SILA LETAKKAN AYAT ANDA DI DALAM INI

| Site ne aku yg punya |

copyrighted by Harsida Jasmin a.k.a 2heQ





Suka x blog Xcad??

About Me

My Photo
Proff Xcadbury El-Insomniac
Malaysia
The Struggler
View my complete profile

| Respected Buddy'z |

150 Juta | Saya Kenal Sayang Saya | Rahsia Kita Berdua

Untuk kali keseratus lima puluh juta


Mereka tanyakan engkau soalan yang sama

“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”

“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”



Di seratus lima puluh juta kali itu

Di depan semua engkau tarik tangan aku

Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu

Sambil ketawa engkau bilang satu per satu



“Dia mungkin bengis seperti singa”

“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”

“Dia mungkin keras bila bersuara”

“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”



“Aku lagi kenal dia”



Dah lebih seratus lima puluh juta kali

Aku pesan padamu apa yang bakal jadi

Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi

Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi



Di setiap seratus lima puluh jutanya

Aku pun dalam hati semacam tak percaya

Apa kau lihat pada aku jujurkan saja

Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata



“Saya mungkin baran tak kira masa”

“Tapi saya tahan kalau yang salah saya”

“Saya mungkin saja keras kepala”

“Tapi saya manja bila kita berdua”



“Saya kenal sayang saya”



Buat apa dicerita

Bahagia kita rasa

Biar tak dipercaya

Peduli orang kata



Baju ronyok tak apa

Asal pakai selesa

Berkilau tak bermakna

Kalau hati tak ada



Aku lebih bengis dari sang naga

Tapi bisa nangis semata demi cinta

Suaraku keras tak berbahasa

Kerna aku rimas gedik mengada-ngada



Aku mudah baran tidak semena

Mana boleh tahan angin cemburu buta

Dan aku sengaja tunjuk keras kepala

Aku punya manja, kau saja boleh rasa
 
 
Rahsia Kita Berdua...
 

video

p/s : amat terkena dengan apa yg ku lalui selama ini..
tabik kat FYNN JAMAL coz wat lagu yg penuh makna ne...

Haha 2 3 menjak ne mmg aneh..

Semalam.., aku la yg TERminum air masak beberapa minit sblm buka posa..
hari ne plak.., rumate aku lg yg terkena.. haha
dya pown TERminum jgk.. air teh ais..
hahaha...
aku pon pelik jugak tgk dya... walhal belum tym utk buka posa pown time 2..
aku pown confuse either dia 2 pose ka x..
tu yg x kesah sgt 2...
msh ingat g ayat ku yg x belah td " x pa la bha kn.., x posa jgk ko"..
dgn muka yg kehairanan.., rumate ku buat muka bangang jak..
apa2 la..
yg penting dlm kepala hotak time 2.., 'kejap lg nak buka'..
hua3..

erm TEH AIS.... TEH AIS... hua3

p/s : dikala nafsu mengawal kehendak.. hahahah

Is he my man?? | which one?? | you?? | who's know?? |

The man of my dreams
Is the man of Faith and Piety.
Who has the heart wrapped with Taqwa
Who has the soul that concerns about Islam
Who is always thirsty to seek knowledge
Who is wholehearted to fulfill only Allah’s Pleasures.


The man of my dreams
Is the man of Responsibility.
Who is overcome by the Solah
Who never fears to control his Nafs
Who never avoids sharing God’s bounties
Who is always steadfast in Allah’s Path.


The man of my dreams
Is the one who preserves his speech
Who is never afraid to speak the truth
Who never boasts with the knowledge he gained
Who never brags with wealth he owns
Who always helps others for he is Loving


The man of my dreams
Is the man of Value and Love
Who respects his Mother
Who is dear to his parents, family and relatives
Who will guide his wife to understand and practice Islam
Who will educate his children with the teachings of Islam


The man of my dreams
Is the man of modesty
Who will follow the pillars of familyhood
Who has many friends and no enemies
Who lives a moderate life and is always grateful
Because to him this world is his temporary home.


The man of my dreams
Is never wasting his Time
Every second of his life is utilized for Islam
His eyes will only tire of Reading
His voice only fades of Quranic recitation
His deep sleep is enlightened by Iman
He wakes up fully recharged
For tomorrow is another day of maturity.


The man of my dreams
Remembers that Death is around the corner
To him this life is the harvest field of Al-Akhirah
Where the fruits must be protected by Zikr
Where the plants must be fertilized with Amal
So that they blossom beautifully.


The man of my dreams
Is a man of confidence and principle
Who is not influenced by any worldly leisures
Who is aware that his journey is still long
Because Al-Akhirah and Jannah are his aims
Where his dream house is built
There; he will bring me – hand in hand..


adakah aku layak untuk "The man of my dreams" ???
layak kah aku ??????

my man..

Rambutan ooo rambutan..

erm hari mmg best la.. dapat mkn rambutan g..

nyum3..
satu ikat rambutan aku belasah hari ne.. hua3..
mmg sedap larh...
murah lagi tu..
RM 1 jew...
hehehehe...
ne la rambutan tu..

Sedap weh...

erm lama dah..

Lama dah ne blog ne.. tp baru nk bg cantik2 ne.. hua3..
erm apa maw d citer ne ea??
erm hari ne masuk ari ke 12 dah bulan Ramadhan al-mubarak..
erm posa yg terkumpul bawu 9 ne.. hehe.. *atas sebab dn alasan yg munasabah*.. hehe..
hari ne ada la citer x jgk tlampau lucu.., tp blh la...
ne aku nk citer ne.. td 6 @ 7 minit sblum maghrib.., aku dgn tidak sengaja nya TERminum air masak dr dalam botol air ku... hampeh wea.. tp x pa la bha kan.. x sengaja jgk kn.. heheh..
member aku zizie & bess dok mati gelak kn aku.. hua3...

yg lbh bongek lg.. c zizie ne.., bkn nya maw larang aku minum air tu.. pdhl.., dya nmpak  dah aku teguk air 2.. hua3.. masih kira sah la kn posa aku hari ne.. halal la bha kn.. hehhe.. bha nnt2 la lg aku post anything ok.. !! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
avatarYawW eU aLL!!
Pleasure 2 dr0p by ;)

It Scrolling Me

my wish
be own self
only THEM
We are Apart
dean list coming soon
BALEK TANPA RASA (9.9)
22/10/2011 coming soon
faceblogger

facebook
xcad melody
shout here

ShoutMix chat widget
xcad was here...

Post Si Semut Cokelat

Xcad Si Semut Cokelat

Come Over