SILA LETAKKAN AYAT ANDA DI DALAM INI

| Site ne aku yg punya |

copyrighted by Harsida Jasmin a.k.a 2heQ





Suka x blog Xcad??

About Me

My Photo
Proff Xcadbury El-Insomniac
Malaysia
The Struggler
View my complete profile

| Respected Buddy'z |

SYUKUR KU PADA-MU


Segala puji dan pujian, selayaknya buat Tuhan, oleh kerana takdir dan kerahmatan, hingga kini aku masih lagi rasakan, nikmat secebis kehidupan. Selalu kuharapkan, sentiasa dihiasi dgn keindahan Islam dan iman, sebagai petunjuk sepanjang perjalanan, sehingga akhir kalam sebuah kehidupan, peneman setia disaat kematian, itulah di hari ini aku doakan, diulang tahun sebuah kelahiran.

16 Dec 2011, genap 22 tahun aku menghirup udara rahmat Allah.. Bersyukur kehadrat mu Ya Allah.. Sampai ke saat ini aku masih mampu menghirup udara yg sama lagi.. masih bernafas dengan cara yg sama lagi.. masih menapak d sini lagi .. d sini..,,, d dunia yg sementara ini.. namun, tiada kata lain yg mampu aku panjatkan..., hanya SYUKUR kpd Mu Ya Allah..

Sedangku terus memanjat syukur kpd-Mu.., tersentap hati ini...  Mana AYAH??? (Aku sendiri x tahu apa 


sebenarnya panggilan yg sepatutnya aku panggil utk insan yg bergelar bapa.. Abah ka?? Ayah?? Papa?? Aku x 


tahu...)   x ku b’kesempatan merasai semua itu... ;(


Ketika aku dilahirkan… Tuhanku berkehendak untuk ketika itu… saat yang sama dimana aku terlahir…. ketika itu pula ayah dah pergi 40 hari meninggalkanku untuk selamanya… waktu dan saat aku dilahirkan adalah waktu  yang mana  ayah dah pergi genap 40 hari yg lalu menghadap Tuhan untuk selamanya... Ayah x tunggu pun anak dia yg sorg ni lahir dulu... atau mungkin aku terlambat 40 hari utk beri kesempatan ayah tatap muka anak dia yg sorg ni... anak ayah yg sorg ni ja ayah ada... knp ayah x tunggu kita...????  knp???  Kesian kat ibu kena harungi semua tanpa ayah...

Ayah…,,,  walaupun kita tak bersama sejak ibu melahirkan dan menghadirkan ku d dunia yg fana ini,,,,… aku tidak pernah kehilangan kasih… aku tetap memiliki kelembutan dalam hati dari ibu dan kekuatan dlm diri dari ayah...krn aku dilahirkan dari perut ibu & dari jasad ayah… yang memiliki KASIH YANG ABADI dalam diri... Sebuah Anugerah Abadi dari Tuhan...


Nak sangat pesan kat ayah..., anak ayah dah besar dah... 22 tahun dah...  ibu dah jaga owg genap 22 tahun... dan genap 22 tahun 40 hari ayah kat sana kn??? Semoga roh ayah sentiasa d cucuri rahmat.. semoga bahagia d sana.. kalau ayah x blh tunggu owg kat dunia ni...., ayah pulak kena tunggu owg kat ‘sana’ ya... tp owg x blh p ‘sana’ dulu... owg kena jaga ibu kat dunia ni dulu... kena balas jasa ibu dulu.. utk cari bekalan dunia dan akhirat... utk bawa p jumpa ayah... blh kan??? Blh ka tidak?? Blh ka tidak???

Utk ibu..., terima kasih krn tabah & kuat utk terus berjuang demi kesenangan hidup owg... owg bangga ada mak mcm ibu.. terima kasih kerana pinjamkan owg duduk kat perut ibu sebelum owg di lahirkan kat dunia ni..., walaupun ayah x tunggu pun owg kan... tp xpa kan Bu... ada hikmah kan Allah wat mcm tu... Owg fhm... ibu mesti lg fhm kan... Allah kan Maha Mengetahui .... Allah x akan uji kalau kita x mampu nak hadapi kan.....  xpala... owg x lama lagi grad bu... InsyaAllah..., x lama lg..., owg dah blh keja la... nnt turn owg plak jaga ibu...... Terima Kasih atas semua jasa dan pengorbanan mu... Syurgaku Dunia Akhirat... Semoga SYURGA menjadi milik semua.... InsyaAllah kita berusaha kearah itu.... Amin....


rasakan di hatimu
secebis kasihku
yg kian merindui mu
biarkan kau tiada di mata ku
asal kau bersama Penciptaku
juga Penciptamu
yg menjanjikan
pertemuanku denganmu
di Syurga milik Yang Satu..
AMIN...






2 owg pimp my story:

Ruby Mahabbah Fillah said...

assalam sis..

everything happen have a reoson....

La Tahzan akak...

syukurla ayh akak pergi ketika akak x lahir lg...

sekurg2kurangnya.... tiada dosa antara akak n ayah akak...

besar rahmat Allah tue kak...

be strong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Proff Xcadbury El-Insomniac said...

wsalam sis...
ok2 tq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
avatarYawW eU aLL!!
Pleasure 2 dr0p by ;)

It Scrolling Me

my wish
be own self
only THEM
We are Apart
dean list coming soon
BALEK TANPA RASA (9.9)
22/10/2011 coming soon
faceblogger

facebook
xcad melody
shout here

ShoutMix chat widget
xcad was here...

Post Si Semut Cokelat

Xcad Si Semut Cokelat

Come Over